Blogging tips

1 de desembre del 2014

DN 2014 dia 1

La primera entrada del DN 2014! I amb un "timing" perfecte! (Aplausos)
Com ja sabeu, si heu anat veient els dels anys anteriors (2012 i 2013) jo l'esperit nadalenc el tinc una mica atrofiat.
Per això, no acostumo a desbordar purpurina i "renos". Però m'ho passo bé amb la colla, i així aprofito per practicar, tant el digital com la fotografia.

Aquest any, i per fer-me la vida una mica més fàcil, he decidit seguir el repte de desembre d'un dels blogs de fotografia que segueixo.
Com veieu el primer dia era fàcil..
Me (introduce yourself); així que, hola a tothom, sóc la boja que amb un 0% d'esperit nadalenc, fa un diari de Nadal.

No se com ho faré demà, perquè això del dia 2 = elf aquí a casa meva com que no s'estila.
Igual ho canvio pel caganer...jejeje.


La primera entrada del DN 2014! Y con un "timing" perfecto! (Aplausos)
Cómo ya sabéis, si habéis ido viendo los de los años anteriores (2012 y 2013) yo el espíritu navideño lo tengo un poco atrofiado.
Por eso, no acostumbro a desbordar purpurina y "renos". Pero me lo paso bien con la pandilla, y así aprovecho para practicar, tanto el digital como la fotografía.

Este año, y para hacerme la vida algo más fácil, he decidido seguir el reto de diciembre de uno de los blogs de fotografía que sigo.
Cómo veis el primer día era fácil...
Me (introduce yourself); así que, hola a todo el mundo, soy la loca que con un 0 % de espíritu navideño, hace un diario de Navidad.

No sé como lo haré mañana, porque esto del día 2 = elf aquí en mi casa, cómo que no se estila.
Igual lo cambio por el caganer...jejeje.

3 comentaris:

AlexM ha dit...

jajaja!
Y en la foto también pareces loca perdida!
Y porqué lo llamas diario de Navidad? Llámalo Diario de Diciembre:)
Recibiste algo?

Un beso

Alba Aguilar (AlbaScrap) ha dit...

jajajajja la idea de seguir un bloc amb "pautes" a seguir cada dia està molt bé! Així no et perds entre un món de llums i renos (que a mi m'encantennnnn!!!!).
Com diu l'Alex passat al "december daily" que enlloc possa que hagi de ser Nadalenc :-)

Anònim ha dit...

jolines, he hecho todo el esfuerzo de leerlo en catalán y ahora lo veo en castellano, jajaja
vaya con la poca navideña, sí sí, ya recuerdo yo la que decía que eso de la navidad.... ;)
un besazo!!