Blogging tips

2 de desembre del 2012

Diari de Nadal...jo?

Aquestes noies em van liar la manta al cap...
volien fer un diari de nadal i compartir experiències deien..
Jo, ja sabeu, no soc molt fan, ni del fred, ni de les llumetes, ni de les paneres,i puc seguir fins a cansar-me. Bé, es salvarien els torrons i els canelons d'espinacs de Sant Esteve.
Però mira...m'hi vaig apuntar.
El cas es que ..a que no sabeu qui s'ha quedat sense tonner avui??? si señores, jo mateixa.
Així que he pensat en rescatar el tema digital..que feia segles que no tocava, i que com podeu veure tinc rovelladissim...


1 comentari:

AlexM ha dit...

pues son geniales! lo digital es lo mejor:) ya verás dentro de poco cómo empiezo un proyecto 100% digital...te apunto ya!
qué bonita la foto de la corona, y la verdad que me gusta mucho la composición básica y sencilla. un número, una foto y la crónica: lo esencial. y luego un detalle o dos. La classe!
besos
PS: pues yo no he cumplido con el diario, me pondré el martes cuando Tristan este a la guarde